سخت کوشانِ عرصه روابط عمومی خراسان جنوبی در انتقال خدمات دولت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند

استاندار خراسان جنوبی گفت: سخت کوشانِ عرصه روابط عمومی استان نیز در هر دستگاه و نهاد و حوزه‌ای به فراخور سرعت فزاینده قطار توسعه خراسان جنوبی در انتقال خدمات دولت و نظام در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

به گزارش ” پیام خاوران “، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت «هفته ارتباطات و روابط عمومی» پیامی صادر کرد.
متن پیام محمدصادق معتمدیان، بدین شرح است:

 

بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه این حوزه در تنویر افکار عمومی است.

 

امروزه روابط عمومی با اطلاع‌یابی و انعکاس به موقع نیازهای مردم، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری یاری کرده، نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی ایفا می‌کند.

 

در این راستا سخت کوشانِ عرصه روابط عمومی استان نیز در هر دستگاه و نهاد و حوزه‌ای به فراخور سرعت فزاینده قطار توسعه خراسان جنوبی در انتقال خدمات دولت و نظام در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

 

در شرایط کنونی بحران کرونا نیز فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی استان در کنار مدافعان سلامت، با انعکاس و تبیین خدمات انجام شده، نقش مهمی در اطلاع رسانی شفاف و جلوگیری از گسترش شایعات و اخبار جعلی ایفا نموده‌اند.

 

اینجانب ضمن تبریک «هفته روابط عمومی و ارتباطات» به همه مدیران، کارکنان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و خصوصی در استان خراسان جنوبی، توفیق روزافزون همه این عزیزان را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید در سال «جهش تولید» از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز پژوهش

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها