قول مساعد استاندار خراسان جنوبی برای بهسازی اردوگاه هدایت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استاندار خراسان جنوبی برای زیباسازی و بهسازی اردوگاه دانش‌آموزی هدایت قول مساعد داد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی واقعی روز چهارشنبه درباره بازدید ۵ ساعته محمدصادق معتمدیان از این اردوگاه اظهار داشت: در بازدید استاندار از اردوگاه هدایت که با هدف بررسی شرایط، رفع مشکلات و تامین نیازمندی‌های این اردوگاه صورت گرفت؛ وی دستور اهدای مجموعه کامل تجهیزات ورزشی به این اردوگاه را صادر کرد.

وی با اشاره به تامین ۵۰ تن سیمان توسط استانداری تصریح کرد: همچنین استاندار خراسان جنوبی در این بازدید نسبت به احداث آلاچیق، تامین قایق، سنگ، کف‌سازی و محوطه سازی اردوگاه هدایت با مشارکت استانداری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی قول مساعد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات استانی برای برق و روشنایی این اردوگاه اعتباراتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی اجرای طرح مطالعاتی انتقال آب به اردوگاه، گازرسانی، خیابان کشی، تکمیل ساختمان مرکزی، احداث مجتمع آموزشی، جانمایی فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی و پلان‌بندی اردوگاه دانش‌آموزی را از دیگر مصوبات این بازدید ۵ ساعته برشمرد.

واقعی گفت: گازرسانی به اردوگاه هدایت در شرایط فعلی نیازمند ۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسوولان از اردوگاه ملی ولایت و اردوگاه استانی هدایت بازدید کرد.

۱۳ اردوگاه  دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی فعال هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   معاونت اجتماعی سپاه انصارالرضا (ع) تشکیل شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها