با حضور وزیر نیرو؛ عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح به ظرفیت ۵۰ مگاوات آغاز می شود

مدیر عامل شرکت تامین آتیه خراسان گفت: با حضور وزیر نیرو و هیئت همراه عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح به ظرفیت ۵۰ مگاوات و با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۰ میلیون یورو آغاز می شود.

محسن حکاک در گفت وگو با خبرنگار” پیام خاوران “ اظهار داشت: صبح شنبه با حضور دکتر اردکانیان  وزیر نیرو و هیئت همراه عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح به ظرفیت ۵۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰ میلیون یورو آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه با استفاده از ظرفیت ساخت و احداث داخل کشور(گروه مپنا) آغاز می شود افزود:این پروژه دارای تجهیزات نیروگاهی شامل ۲۰ توربین با ظرفیت هرکدام ۲٫۵ مگاوات و ۸۰ متر ارتفاع برج توربین است.

مدیرعامل شرکت تامین آتیه خراسا مساحت کل زمین این پروژه را ۴۸۶ هکتار و مساحت ساخت نیروگاه را ۲۲ هکتار و مدت زمان اجرای این پروژه نیز ۲۲٫۵ ماه  اعلام کرد.

حکاک افزود: با اجرای این پروژه میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت معادل ۴۵ میلیون لیتر گازوئیل در سال و میزان اشتغال‌زایی نیز در دوره نصب ۶ هزار و ۶۵۰ نفر روز و دوره بهره‌برداری ۲۵ نفر بطور مستمر است.

مدیرعامل شرکت تامین آتیه خراسان اظهار کرد: با اجرای این پروژه میزان صرفه‌جویی در مصرف آب نیز ۱۲۵ هزار متر مکعب در سال است.

وی بیان کرد: این شرکت ۶ هزار۳۰۰ سهامدار دارد که بخشی از این سهامداران ساکن خراسان جنوبی هستند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   400 خدمت به بیماران قلبی عروقی خراسان جنوبی ارائه شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها