روکش اسفالت محور بشرویه – دیهوک انجام شد

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای عملیات روکش قیری آسفالت ( فوگسیل ) در محور اصلی بشرویه – دیهوک بخش ارسک شهرستان بشرویه بطول ۱۳ کیلومتر خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد فدوی، تصریح کرد: در مصوبات سفر استاندار محترم خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه ، اجرای روکش حفاظتی محور بشرویه- دیهوک بطول ۱۵ کیلومتر جزء تعهدات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده که در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار محترم و افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش حفاظتی قیری ( فوگسیل ) محور بشرویه – دیهوک در اواخر سال گذشته ۱۰ کیلومتر مسیر فوق روکش حفاظتی ( فوگسیل ) انجام و اینک در مرحله دوم بطول ۱۳ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این محور که شهرستان بشرویه را از مسیر ارسک به شهرستان دیهوک و جاده ترانزیتی بندر و کرمان و همچنین به مرکز استان متصل می کند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل، اظهار داشت: از اولویت‌های مهم این اداره ، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی بشرویه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت .

وی، ادامه داد: محور بشرویه – دیهوک ۸۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۶۰ کیلومتر آن در حوزه شهرستان بشرویه می باشد که طی دو سال گذشته کمربندی ارسک واقع در این مسیر بطول ۶ کیلومتر عملیات فوگسیل و از سه راهی بشرویه تا ارسک بطول ۵۰۰+۸ کیلومتر آن نیز آسفالت گرم اجرا گردیده است .

بیشتر بخوانید   سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: نخبه پروری در حوزه‌های علمیه مورد توجه باشد

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها