کسب رتبه برترمخابرات خراسان جنوبی برای برنامه هایFTTHدر کشور

مخابرات منطقه خراسان جنوبی جزو استانهای پیشرو در خصوص گسترش و توسعه سرویس FTTH بوده و رتبه برتر کشوری از نظر تحقق برنامه های این سرویس (FTTH) را به خود اختصاص داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با اعلام برنامه های انجام شده در راستای توسعه و ارتقاء زیرساخت های شبکه فیبرنوری اظهار داشت: طراحی و اجرای شبکه کابل در نقاط فاقد شبکه، تقویت کافوها ،ظرفیت سازی در شهرک ها ومجتمع های تازه تاسیس، تبدیل کافوهای مسی به نوری و … از جمله اقداماتی است که از سال گذشته تا کنون در سطح استان اجرا شده است.

آذری نصرآباد افزود: با تلاش همکاران این مجموعه، ظرفیت سازی سرویس FTTH به بیش از ۵ هزار شماره رسیده است و در حال حاضر۱۸۹۳ مشترک از این سرویس استفاده می کنند که این مهم بیانگر استقبال، شناخت، و آگاهی از مزایای سرویس FTTH ، توسط شهروندان استان می باشد.

وی مزایای سرویسFTTH را یادآورشد و گفت: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین، با کیفیت‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم گردیده است.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و باسرعت است شرکت مخابرات ایران با سرمایه گذاری های کلان اجرای عملیات پروژه های فنی به منظور فراهم نمودن زیرساختهای بهره گیری از این سرویس در کمترین زمان ممکن در سطح استان را انجام داده که این امر موجب شده این منطقه رتبه برتر کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی | اخبار کوتاه شهرستانها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها