خراسان جنوبی نیازمند معرفی برای توسعه صنعت گردشگری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروزه نیازمند توسعه صنعت گردشگری و با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های خوب گردشگری با تلاش رسانه ها میتوانیم به جذب گردشگر در استان کمک کنیم.

به “پبام خاوران” ،سید کمال الدین میرجعفریان صبح امروز به منظور پیگیری ۶۰ مصوبه استاندار خراسان جنوبی در بشرویه از کاروانسرای اصفاک این شهرستان بازدید واظهار داشت : جابجایی ترانس برق و رفع مشکل برق کاروانسرای اصفاک از جمله مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی بود که به خوبی انجام شده است.
وی در بازدید از روستای بندان و روند ساخت مسکن محرومان و سیل زدگان افزود: ساخت ۱۴۷ واحد سیل زده در استان و ۵ هزار واحد مسکن محرومین گام بزرگی در جهت خانه دار کردن محرومان استان بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی همچنین ضمن بازدید از پروژه گازرسانی به روستای نیگنان بیان داشت: پروژه کلنگ زنی روستای نیگنان در دهه فجر سال گذشته صورت گرفت و اکنون لوله گذاری ۴ کیلومتر از مسیر خط انتقال گاز به روستا انجام شده است.
میرجعفریان در بازدید از پنل های خورشیدی روستای شهرک امام خمینی (ره) بشرویه نیز گفت: از دهیارانی که تمایل به فعالیت در زمینه تولید برق از طریق پنل های خورشیدی داشته باشند، با اعطای تسهیلات حمایت خواهیم کرد.
وی در ادامه از پروژه سالن ورزشی غنی آباد و زمین چمن مصنوعی روستای شهرک امام خمینی (ره) بازدید نمود و بر تسریع در اجرای پروژه های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از روند احداث راه روستاهای اتحاد و‌موتور پمپ های کشاورزی ارسک بر تسریع در اجرای پروژه و آغاز روسازی پروژه تاکید کرد.
میرجعفریان بیان داشت: بیمارستان جدید بشرویه اکنون بعد از سالها نیمه تمام بودن، اعتباری بالا دریافت کرده و تکمیل پروژه درحال انجام می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: خرسندیم که مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به بشرویه هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید   حمایت از رانندگان اتوبوس در شرایط کرونا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها