نمازجمعه فردا در کدام شهرهای خراسان جنوبی اقامه می شود؟

مسئول ستاد‌های نمازجمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن جمعه این هفته با حضور خیل کثیر مومنان خداجوی در میعادگاه ها ومصلی های نمازجمعه۲۰شهر استان اقامه می شود.

ابوالفضل امینی در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران “ اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، امکان اقامه نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت زرد و سفید از نظر شیوع بیماری کرونا امکان پذیر است.

 

وی با بیان اینکه در۲۶شهر استان  خراسان جنوبی  نماز جمعه اقامه می شود تصریح کرد: فردا به جزء شهر‌های بیرجند، نهبندان، قاین، شوسف، خضری دشت بیاض و اسفدن، در سایر مناطق استان، نمازجمعه اقامه می‌شود.

 

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: از۲۶ میعادگاه نمازجمعه خراسان جنوبی، فردا در ۲۰شهر نماز جمعه با فاصله گذاری اجتماعی ورعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نمازجمعه هر هفته در ۲۶ شهر این استان برگزار می‌شود تصریح کرد: نمازجمعه از ۱۵ اسفند پارسال به دلیل شیوع کرونا در مرکز استان و شهرستان‌های خراسان جنوبی اقامه نشده است.

 

امینی بر ضدعفونی مصل‌های نمازجمعه قبل و بعد از مراسم، الزامی بودن همراه داشتن ماسک و دستکش برای نمازگزاران،  تاکید کرد وگفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برگزاری مراسم در کمترین زمان ممکن از جمله تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در میعادگاه‌های نمازجمعه است.

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   صدور گذرنامه ويژه اربعين بصورت آني در اداره گذرنامه خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها