مرحله نخست اعتبارات بنیاد برکت به خراسان جنوبی ابلاغ شد

مدیر شعب صندوق کارآفرینی خراسان جنوبی گفت: مرحله نخست اعتبارات قرض‌الحسنه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید استان ابلاغ شد.

به گزارش “ییام خاوران “ محمد زنگنه اظهار داشت : در چارچوب اهداف و برنامه‌های توانمندسازی روستاییان و عشایر و پیگیری‌های استاندار، این اعتبارات برای ۱۱۱ طرح به استان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: این اعتبارات در حوزه‌های پرورش دام سبک و سنگین، پرورش مرغ، بوقلمون و شترمرغ، تولید صنایع دستی و فرش دستباف و راه‌اندازی مشاغل خدمات فنی برای ۲ شهرستان بیرجند و زیرکوه در نظر گرفته شده است که متقاضیان در حال تشکیل و تکمیل پرونده هستند.

مدیر شعب صندوق کارآفرینی خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است در یک ماه آینده اعتبار جذب و اشتغال پایدار برای ۱۱۱ نفر در این شهرستان‌ها ایجاد شود.

وی عنوان کرد: سقف تسهیلات پرداختی به هر نفر ۴۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله است.

زنگنه گفت: امید است با جذب اعتبارات مرحله اول، سایر شهرستان‌ها نیز از اعتبارات قرض‌الحسنه ابلاغی برخوردار و اشتغال پایدار برای متقاضیان در مناطق روستایی فراهم شود.

سال گذشته بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند که به موجب آن ۲۸ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم روستایی کشور ایجاد می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امضای تفاهم‌نامه‌های ۱۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها