زیرساخت های لازم در صنعت برق خراسان جنوبی فراهم است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به حجم شبکه های برق و دامنه وسیع خدمت رسانی این شرکت در استان اشاره کرد وگفت: با تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق، زیرساخت های توزیع برق به اندازه کافی در سراسر استان وجود دارد .

به گزارش“پیام خاوران “ ، مهدی دادگر صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی با تشریح همکاری های صورت گرفته در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی کشور ضروری است که تغییر رفتار مصرف برق در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این ارتباط رسانه استانی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به حجم شبکه های برق در استان خراسان جنوبی و دامنه وسیع خدمت رسانی این شرکت در استان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران صنعت برق ، زیرساخت های توزیع برق به اندازه کافی در سراسر استان وجود دارد به طوری که بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نزدیک به ۱۰ هزار پست توزیع تحت نظارت و خدمت رسانی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تاکیدکرد: موضوع افزایش بی‌رویه مصرف منایع انرژی یک مساله ملی است و همه سازمانهای مرتبط باید در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در کشور احساس مسئولیت کنند.

دادگر با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق اشاره داشت: با رعایت نکات کلیدی مدیریتی در بحث مصرف برق از جمله عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف درساعت های اوج بار یعنی ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ و ساعت ۱۹ لغایت ۲۳، تنظیم دمای کولهای گازی بر روی ۲۴ درجه، استفاده از روشنایی روز و توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید کالا خصوصا کالاهای برقی پر مصرف می توانیم تاثیر چشمگیری در بحث مدیریت مصرف برق ایفا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم با مدیریت توزیع انرژی و با همکاری و مشارکت مردم و به یمن همکاری دوجانبه و ساخت و پخش برنامه های مشارکتی با صداوسیمای مرکز استان، اطلاع رسانی مناسبی دراین حوزه صورت بگیرد تا شاهد اعمال خاموشی در هیچ نقطه ای از استان نباشیم.

بیشتر بخوانید   فریاد "لبیک یا حسین" شب عاشورا در سراسر خراسان جنوبی طنین انداز می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی باتشریح همکاری های صورت گرفته در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق و اهمیت نقش رسانه ها از جمله صداوسیما در فرهنگ سازی از همکاری وعملکرد شایسته مدیرکل، معاونان و مدیران برنامه ریزی مرکز صدا و سیمای استان در پوشش خبری و پخش برنامه های مدیریت مصرف برق با هدف فرهنگ سازی مصرف صحیح انرژی برق قدردانی کرد.

آئینه دار مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان خراسان جنوبی نیز با قدردانی از همکاری های ارزنده شرکت توزیع برق استان با این رسانه ، بر تداوم همکاری های دوجانبه تاکید کرد وگفت: با تبیعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) مبنی بر اینکه تمام فعالیت های اجرایی باید پیوست فرهنگی داشته باشند ، این رسانه در زمینه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برق در کنار صنعت برق است.

در این بازدید که معاون برنامه ریزی و مهندسی و مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی حضور داشتند، دادگر از واحد تحریریه خبر صدا و سیمای استان بازدید و از زحمات و تلاش این حوزه قدردانی کرد.


انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها