استفاده از ماسک در شرکت گاز خراسان جنوبی اجباری شد

مطابق بخشنامه شرکت ملی گاز ایران و به دلیل شیوع موج جدید کرونا، تا اطلاع ثانوی استفاده از ماسک در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای کارکنان و مراجعین اجباری است.

به “پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص شدت یافتن شیوع ویروس کوید ۱۹ استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان (ستاد و نواحی) و مراجعه کنندگان تا اطلاع ثانوی الزامی می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: مطابق بند ۳ صورتجلسه کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی گاز ایران استفاده از ماسک در تمام شرکت های گاز استانی و نواحی آن اجباری شده است و این امر به طور مستمر در مبادی ورودی ساختمانهای ستاد و شهرستانها  پایش و کنترل می گردد و از حضور افراد فاقد ماسک جلوگیری می شود.

وی در ادامه ضمن درخواست از همشهریان برای عدم حضور غیر ضروری در ستاد و نواحی گاز استان افزود: با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.

هاشمی یادآور شد : مشترکین گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس www.nigc-skgc.ir  و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.

وی همچنین ضمن تقاضای  استفاده نسخه موبایل نرم افزار شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: نسخه اندروید نرم افزار موبایل بر روی وب سایت شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-skgc.ir  بارگزاری شده است و این نرم افزار امکانات گسترده ای از جمله: مشاهده آخرین صورتحساب گاز، مشاهده سابقه قبوض، اعلام شماره کنتور و … در اختیار مشترکین قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به عدم صدور قبوض کاغذی در استان افزود: همانطور که  از نیمه سال گذشته مکرراً اطلاع رسانی شده است مشترکین محترم  با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی  ۲۰۰۰۵۶۱۹۴ می توانند صورتحساب گاز مصرفی خود را به صورت پیامک دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید   عدم تحقق تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ برای اجرای طرح استان بدون بیکار

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها