کاروان زیر سایه خورشید وارد آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) شد

کاروان زیرسایه خورشید در سومین روز حضور خود در استان خراسان جنوبی مهمان میقات الرضا شدند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، کاروان چهار نفره زیرسایه خورشید که حامل بیرق سبز رضوی است صبح امروز مزار شهدای آرمیده در آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) را غباروبی و عطرافشانی کردند.

در  این مراسم خدام حرم شمس الشموس امام رضا(ع) با قرائت فاتحه به ساحت شهدای والامقام انقلاب اسلامی و شهدای هشت دفاع مقدس این مرز و بوم ادای احترام کردند.

خادمان آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که به عنوان سفیر فرهنگی این آستان حامل پیام رضوی بودند پس از دیداری کوتاه با حجت الاسلام سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس انجام دادند و سپس به دیدار امام جمعه طبس و جمعی از روحانیت این شهر رفتند.

امام جمعه طبس ضمن خیرمقدم به سفیران رضوی اظهار داشت: پرچم حرم حضرت امام رضا(ع) فضای شهرستان طبس را منور و معطر کرده است.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی با تاکید بر اینکه حضور مقدس امام هشتم در کشور افتخار و سعادتی است که خداوند نصیب ما کرده است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم گفت: پیام کاروان زیر سایه خورشید اتحاد، همبستگی و همدلی در خانواده و جامعه است که محور این اتحاد بر اساس حدیث شریف سلسله الذهب اصل ولایت است.

کاروان زیرسایه خورشید همچنین به همراه پرچم متبرک حرم‌مطهر رضوی و جمعی از خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با رئیس و کارکنان دادگستری و اداره ثبت اسناد و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان طبس به مناسبت فرا رسیدن هفتم‌ تیر‌ماه سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید   سرپرست گمرک ماهیرود منصوب شد

خادمان بارگاه رضوی در ادامه برنامه های خود در یکی از گارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی در شهرک صنعتی شهرستان طبس حضور یافتند و از جهادگران عرصه تولید و مقابله با ویروس کرونا که با جان و دل و با نیت خالصانه و کمک به همنوعان این روزها شبانه روزی در حال تلاش و خدمت هستند قدردانی کردند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها