طراحی و اجرای پروژه کاهش تلفات ویژه در شهرستان طبس 

آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق طبس شهرستان طبس در مراسمی باحضورفرماندار این شهرستان و مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی برگزارشد.

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از طراحی و اجرای پروژه کاهش تلفات شهرستان طبس خبر داد و گفت: شهرستان طبس به دلیل شرایط آب و هوایی خاص و گرمای بالا به طور ویژه دیده شده و این پروژه تعریف و اجرا شده است.

مهندس مهدی دادگر با اشاره به اینکه اعتبارات جاری که به این شرکت اختصاص می‌یابد بسیار کم و محدود است، افزود: وجود شرایط دشوار مالی باعث نشده تا از تعهدات و مسئولیتی که داریم شانه خالی کنیم و خدمت به مردم لحظه‌ای متوقف نشده است.

وی ادامه داد: تمام تکالیف قانونی محوله به شرکت توزیع برق استان انجام شده و در بحث مسکن محرومان نیز اولویت‌ها تعیین شده و مدیران در هر شهرستان به خوبی پای کار هستند تا پروژه بزرگ مسکن محرومان به موقع و به درستی به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از طراحی و اجرای پروژه کاهش تلفات ویژه شهرستان طبس خبر داد و افزود: همزمان با بحث تعرفه گرمسیری طبس بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت و بسیاری از ترانس‌ها تقویت شد که با منابع شرکت توانیر به اجرا درآمد .پروژه مهم و اثرگذاری بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی افزود: همچنین یک پروژه تحقیقاتی خاص شهرستان طبس تعریف و انجام شد که با نتایج این پروژه تحقیقاتی صورت پذیرفته ، امید است شاهد خوردگی پایه ها با این شدت نباشیم .

اجرای ۴۸۴ پروژه با اعتباری  بالغ ۳۰ میلیارد در شهرستان طبس

مدیر سابق توزیع برق طبس نیز تعداد پروژه‌های تامین اعتبار شده این شهرستان را از سال ۹۴ تاکنون بالغ بر ۴۸۴ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از این اعتبار ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون جذب شده و ۱۱ میلیارد تومان در سال ۹۹ در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید   ابلاغ ۱۵۲۰ میلیارد از اعتبارات سنواتی به دستگاه های خراسان جنوبی

مهندس علی پرست از نصب ۱۷۵ دستگاه ترانس در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای ۱۲۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۵۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر سابق توزیع برق طبس با اشاره به اینکه ۵۳ مورد نیروگاه خورشیدی نیز هم اکنون در شهرستان طبس در حال تولید انرژی است، افزود: تعداد موارد امضا شده ۱۶۳ مورد است که از این تعداد ۵۳ مورد به بهره‌برداری رسیده است.

مهندس علیپرست از انعقاد ۸۰ قرارداد به اعتبار ۱۸ میلیارد خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۵۴ تیر وارد انبار شده و ۲ هزار و ۷۰۹ تیر فرسوده نیز جمع‌آوری شده است.

مدیر سابق توزیع برق طبس از فروش ۳ هزار و ۳۸۰ انشعاب برق در طبس خبر داد و گفت: همچنین ۵ هزار و ۶۳۴ تقاضای خدمات پس از فروش نیز به سرانجام رسیده است.

مهندس علیپرست با بیان اینکه ۷ هزار و ۷۴ خاموشی مدیریت شده، بیان کرد: همچنین ۱۵ هزار و ۶۴۴ چراغ خاموش را روشن کردیم و تلفات از ۱۱.۲۷ درصد به ۶.۹۲ دصد رسید.

وی از انجام ۶ هزار و ۳۱۴ ماموریت خط گرم خبر داد و بیان کرد: در این راستا ۸۹۶ مگا وات ساعت خاموشی از روی دوش مردم برداشته شد.

در این مراسم از زحمات ۵ ساله مهندس علیپرست مدیر سابق قدردانی و مهندس احمد سحرخیز ‌‌به عنوان مدیر جدید توزیع برق طبس معرفی شد.

مهندس احمد سحرخیز پیش از این عهده دار مدیریت توزیع برق شهرستان سربیشه را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   وضعیت مطلوب کیفیت برق در خراسان جنوبی

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها