شرایط برای اخذ پروانه ساخت در پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تسهیل شود

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه  پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسدگفت: شورای شهر و شهرداری بیرجند شرایط را برای اخذ پروانه ساخت و اِعمال تخفیفات بیشتر تسهیل کنند.

گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند پس از بازدید میدانی از منطقه کارگاهیِ صنوف آلاینده،  از تکمیل سایت صنوف کارگاهی و انتقال ۲۶۰۰ صنف آلاینده  بیرجند در ۸ گروه صنفی تا پایان سال ۱۴۰۰  خبر داد.

وی بر تکمیل زیرساخت‌های سایت صنوف آلاینده بیرجند تاکید کرد و افزود: در برنامه زمان بندی مشخص، تکمیل زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و آسفالت عملیاتی شوند و زمینه برای خروج هرچه زودتر صنوف آلاینده از بیرجند که یک مطالبه مردمی است، فراهم شود و رسانه ها نیز در این خصوص همراهی داشته باشند.

استاندارخراسان جنوبی با قدردانی از همکاری شهرداری در اجرای این پروژه گفت: شورای شهر و شهرداری بیرجند شرایط را برای اخذپروانه  ساخت و اِعمال تخفیفات بیشتر تسهیل کنند.

معتمدیان با تاکید بر نظارت ویژه تا اجرای پروژه تاکید کرد : معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تا اجرای پروژه نظارت دقیق  را در دستور کار قرار داده و دفتر بازرسی استانداری هر ۱۵ روز، گزارش پیشرفت مصوبات جلسه را ارائه کنند.

در این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، مشکلات مربوطه توسط نمایندگان صنوف آلاینده تشریح گردید و مدیران شرکت آب، برق، گاز، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، نظام مهندسی ساختمان، دفتر امور شهری استانداری، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر بیرجند و… مسائل مربوط به انتقال صنوف آلاینده بیرجند به سایت کارگاهی را به تفصیل مورد بحث و تصمیم‌ گیری قرار دادند.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بنیاد مسکن خراسان جنوبی رتبه دوم کشور انعقاد قرارداد واحدهای مسکن روستایی کسب کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها