برگزاری آزمون‌ استخدامی توسط جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت:آزمون‌ های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور، جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش “پیام خاوران “  علیرضا معصومی اظهار داشت: کارت ورود به جلسه آزمون‌ های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران از سه شنبه ۱۷ تیرماه بر روی سامانه مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir قرار گرفته است.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه با مجوز رسمی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر بلامانع بودن برگزاری آزمون استخدامی بیستم تیرماه توسط جهاد دانشگاهی، این آزمون در خراسان جنوبی نیز روز جمعه ۲۰ تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می شود، تأکید کرد: برگزاری فرآیند آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین اجرای پروتکل های توصیه شده اعم از استفاده از ماسک، ضد عفونی محیط، فاصله گذاری اجتماعی و… همراه خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی اظهار کرد: استفاده از ماسک برای همه‌ افراد حاضر در حوزه امتحانی،  قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون الزامی است.

معصومی تأکید کرد: همچنین بر اساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون‌ها حذف‌ شده، و لازم است که داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به شرکت ۳۵۲ نفر در آزمون ها تصریح کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌ شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است؛ اما در آزمون‌های ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل انتخابی و به منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید   وقوع حوادث در خراسان جنوبی 20 درصد افزایش یافت

وی یادآور شد: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه آماده فعالیت بوده و فرآیند آزمون نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می شود. نتایج آزمون استخدامی، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها