هتلینگ بیمارستان شهید رحیمی بیرجند به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیر بیمارستان شهید رحیمی تامین اجتماعی بیرجند از راه‌اندازی هتلینگ این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ جواد یوسفی، اظهار داشت: اجرای هتلینگ بیمارستان به معنای تجهیز کامل بخش‌ها و رساندن آنها به یک بخش استاندارد بیمارستانی است.

وی ادامه داد: در این راستا بالغ بر یک میلیاد تومان تجهیزات خریداری شده و حدود ۵۰۰ میلیون دیگر اعتبار برای انجام و تکمیل این کار نیاز است که در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

مدیر داخلی بیمارستان شهید رحیمی تامین اجتماعی بیرجند با بیان اینکه در راستای اجرای این اقدام بخش زنان و زایمان در اولویت ویژه قرار دارد، بیان کرد: اگر شهرداری مجوز این کار را زودتر بدهد تا دو ماه آینده این کار انجام خواهد شد.

جذب ۲ متخصص ارتوپدی در بیرجند

یوسفی از جذب ۲ متخصص ارتوپدی و راه‌اندازی درمانگاه ارتوپدی در این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد و درمانگاه ارتوپدی هرروز فعال است همچنین متخصصین ارتوپدی ۲۴ ساعته به صورت آنکال پاسخگوی بیماران هستند.

وی از راه‌اندازی درمانگاه گوش، حلق و بینی نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر در بخش داخلی و رادیولوژی نیز کمبود متخصص داریم که باید این کمبود نیز جبران شود.

مدیر داخلی بیمارستان شهید رحیمی تامین اجتماعی بیرجند افزود: بیشترین مشکل مردم در بحث کمبود متخصص داخلی است که در تلاش برای جذب پزشک داخلی هستیم.

یوسفی ادامه داد: یک دستگاه اکوی جدید برای بخش قلب نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان خریداری شده که سرویس قلب نیز کاملا با وجود این دستگاه به روز شده است.

مدیر داخلی بیمارستان شهید رحیمی تامین اجتماعی بیرجند افزود: یک سیستم تهویه کاملا مجهز و به روز نیز برای اتاق عمل خریداری‌شده که تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید   جذب ۱۸۰۰ تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه رمضان در خراسان‌جنوبی

وی با بیان اینکه افزایش خدمات دندان پزشکی نیز در دستور کار است یادآور شد: در صدد هستیم تا با جذب یک دندان‌پزشک خدمات این بخش را نیز برای مردم ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها