۱۳ پروژه ورزشی خراسان جنوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان ‌افتتاح می‌شود‌

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از سفر یک روزه سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  به استان خبر داد و گفت: در این سفر۱۳ پروژه ورزشی در ۶ شهرستان استان افتتاح می‌شود.

به “پیام خاوران “ ،‌ ناصر خوش خبر شامگاه چهارشنبه در بازدید از اماکن ورزشی بیرجنداظهار داشت:: در این سفر ۱۳ پروژه ورزشی به متراژ ۲۴ هزار مترمربع در ۶ شهرستان استان به بهره برداری می رسد.

وی  این پروژه ها را شامل یک باب استخر سرپوشیده، ۶ سالن چند منظوره و ۶ زمین چمن اعلام کرد وگفت:۱۹ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان های بیرجند، قاینات، زیرکوه، سربیشه، نهبندان و بشرویه به بهره برداری می رسد.

خوش خبر افتتاح پروژه‌های ورزشی، بازدید از چند پروژه صنعتی اقتصاد مقاومتی، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی جهت تشریح دستاوردهای این سفر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای حضور وزیر در استان اعلام کرد.

وی گفت: سلطانی فر، وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی است ودر این سفرتعدادی از معاونان وزارت ورزش و جوانان وی را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ابتلای ۳۳ درصد کادر سلامت خراسان جنوبی به کرونا/دورهمی ها لغو شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها