از گوشه و کنار خوسف| جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با راه و شهرسازی در شهرستان خوسف

بسته خبری از گوشه و کنار شهرستان خوسف گردآوری شده و در اختیار مخاطبان  پایگاه خبری ” پیام خاوران ” قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “، از گوشه و کنار شهرستان  خوسف اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و شهری به چشم می‌خورد که بخشی از آن‌ها به شرح زیر است:

 

 جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با راه و شهرسازی در شهرستان خوسف

شفیعی فرماندار شهرستان خوسف به همراه شهردار ، اعضاء شورای شهر و رییس دفتر نماینده مردم شهرستانهای بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیدار کردند.

دراین دیدار درخواستها و مشکلات موجوداز جمله مشکل اراضی شهر خوسف، راههای ارتباطی وخارج نمودن خوسف از بن بست ارتباطی ،بازآفرینی شهری و طرح اقدام ملی مسکن مطرح ومورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیزبا اعلام آمادگی و تلاش در جهت رفع مشکلات موجود تصریح کرد: درخواستهای متعددی دراین جلسه مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذگردید که میتوان به اجرای مصوبه واگذاری اراضی تصرفی خوسف بعنوان آخرین فرصت و روش برای حل مشکل مردمی،انجام عملیات اجرایی راه ماژان ، پروژه های بازآفرینی شهری ولحاظ نمودن خوسف در برنامه اجرایی در سال ۹۹ و پروژه طرح اقدام ملی مسکن اشاره نمود.

 

دیدار کاری محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری

محمد شفیعی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن تشکر از واگذاری یک دستگاه مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خوسف خاطر نشان ساخت : این دستگاه میتواند قسمتی از مشکلات حمل و نقل در شهر خوسف را مرتفع نماید.

فرماندار شهرستان در ادامه با بیان اینکه بوستان گل نرگس در حال نوسازی و تکمیل می باشد که با سفر استاندار محترم اعتبار خوبی به شهرداری جهت تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید   شهرستان خوسف در نقشه انتقال آب به خراسان جنوبی جایی ندارد

وی با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه شهر خوسف ادامه داد: امیدواریم با همکاری و همیاری شهرداری ، شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی برخی از مشکلات حل شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف:مجمع خیرین ازدواج شهرستان خوسف تشکیل می شود

چهکندی گفت: مجمع خیرین ازدواج شهرستان خوسف در راستای سیاست گذاری، برنامه ریزی، مشاوره، ازدواج آسان و تحکیم و تقویت فعالیت خیرین در حوزه ازادواج تشکیل می شود.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها