مجموعه بین‌المللی اسکواش بیرجند با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولان این وزارتخانه، مجموعه تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز مشارکت‎های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش، مشاور وزیر ، مدیرکل امور مجلس و مدیرکل مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مسئولان سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند افتتاح شد.
این سالن تخصصی با ۹۳۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ملی و استانی افتتاح شد.لازم به ذکر است این سومین سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی است که در جریان این سفر، ۱۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
افتتاح سالن تخصصی و بین‌المللی اسکواش بیرجند، سالن ورزشی چند منظوره بانوان، سالن سقف کوتاه نهبندان و استخر سرپوشیده سربیشه از جمله برنامه های این سفر است.

بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی، افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی بانوان سرایان، سالن ورزشی زول قاینات، چمن مصنوعی بزرگ شهرستان زیرکوه و چمن های مصنوعی سه قلعه سرایان، موسویه قاین، بندان نهبندان، رقه بشرویه، استند زیرکوه از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی است.

لازم به ذکر است: ۱۳ پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال با زیربنای ۲۳ هزار و ۸۳۴ مترمربع احداث شده است که جمعیت ۳۰۳ هزار ۲۰۰ نفر از جوانان و ورزشکاران در سراسر استان از امکانات و خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید   انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری خراسان جنوبی‌

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها