ضد عفونی به درخواست مردم و مسوولان

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: ضد عفونی کردن معابر شهرها، مساجد، منازل و سایر اماکن در این استان به درخواست مردم و مسوولان انجام می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار غلامعلی تناکی اظهار داشت : در حال حاضر با شیوع مجدد ویروس کرونا ضد عفونی معابر، مساجد، منازل، خودروها، پایگاه‌های بسیج و مجتمع‌های مسکونی به همت گردان جنگ نوین تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دست انجام است.

وی گفت: بنا به درخواست فرماندار سربیشه معابر این منطقه ضدعفونی شد همچنین بنا به درخواست مسوولان نهبندان و بیرجند معابر این شهرها هم ضد عفونی شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون تعدادی از مجتمع‌های مسکونی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد پر رفت و آمد از جمله مسجد امام حسین (ع)، امام جعفر صادق (ع) و هیات ابوالفضلی بیرجند ضدعفونی شده است و براساس درخواست هیات امنای مساجد کار ضد عفونی مساجد پرجمعیت سطح شهر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: روزانه کار ضد عفونی کردن امکان عمومی و پرجمعیت، منازل و خودروها به وسیله چهار دستگاه ضد عفونی کننده در حال انجام است.

سردار تناکی گفت: عملیات ضد عفونی کردن معابر شهرها برای پیشگیری از یکسری مشکلات از جمله مشکل تنفسی برای مردم شبانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مردم درخواست ضد عفونی منازل و خودروهای خود را داشته‌اند که توسط گردان جنگ نوین سپاه استان انجام شد.

وی گفت: تاکنون گزارشی از نارضایتی درخصوص ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی نداشته‌ایم و سعی کردیم نسبت به گذشته این اقدام را هوشمندانه و هدفمندانه انجام دهیم تا کمترین خسارت و بیشترین منفعت را برای مردم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای بسیج و سپاه همواره در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند و این بار نیز با تمام توان برای نابودی کرونا در کنار مردم هستند.

بیشتر بخوانید   تحقق شعار سال با حمایت و تلاش کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود

وی با بیان اینکه سپاه هرگز مردم و مسوولان را در شرایط بحرانی و سخت تنها نمی‌گذارد گفت: ما از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی در کنار سایر مسوولان و دستگاه‌ها در جهت رفع نیازهای بهداشتی و معیشتی مردم گام برداشتیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها