شهرداری بیرجند در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس مشارکت می‌کند

شهردار بیرجند گفت: تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای مشارکت شهرداری در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس امضاء می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمدعلی جاوید صبح امروز در جلسه شورای شهر بیرجند که با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: جلسه‌ای در استانداری با موضوع ایجاد موزه دفاع مقدس با توجه به اهمیت و جایگاه جهانی ایجاد موزه دفاع مقدس برگزار شد و از دستگاه‌های اجرایی درخواست شد در این پروژه مشارکت کنند.

وی گفت: همه پروژه‌های شهرداری برای این دوره تعریف شده و با تامین اعتبار آنها از محل منابع داخلی شهرداری این پروژه‌ها در حال تکمیل است و از طرفی بودجه ۱۸۰ میلیارد تومانی برای امسال شهرداری پیش بینی شده است.

شهردار بیرجند افزود: اگر این بودجه به ۲۲۰ میلیارد تومان هم افزایش یابد به دلیل تورم موجود نمی‌توانیم همه پروژه‌های امسال شهرداری را به بهره‌برداری برسانیم، بنابراین از محل اعتبارات داخلی شهرداری نمی‌توانیم کمکی برای ایجاد موزه دفاع مقدس استان انجام دهیم.

جاوید تصریح کرد: لازمه مشارکت شهرداری در این زمینه امضاء تفاهم نامه‌ای بین شهرداری با اداره کل حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این باره است تا شهرداری در قالب ارائه لایحه‌ای به شورا چگونگی مشارکت خود را در این زمینه مشخص کند.

وی بیان کرد: اعضای شورا نیز باید تصمیم لازم را برای نحوه مشارکت شهرداری در ایجاد پارک موزه دفاع مقدس بگیرند با این شرط که این پروژه بدون حصار طراحی شود تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   واگذاری ساختمان بوستان پارک توحید بیرجند به کانون هنرمندان استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها