۱۴۷۵ واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است

در حال حاضر ۱۴۷۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در سطح استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که از این تعداد حدود ۱۰۰۰ واحد صنعتی تنها در سه سال اخیر به شبکه گاز متصل شده اند.

به گزارش ” پیام خاوران ” مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون یک هزار واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است اظهار داشت: درصد بهره مندی صنایع استان از گاز طبیعی معادل ۸۷ درصد است

سید محمود هاشمی افزود: ۹۴۱ واحد صنعتی و تولیدی تنها در دو سال گذشته از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده است و امسال نیز در صورت عدم وجود موانع ۱۵۰ واحد صنعتی دیگر به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی به وضعیت جایگاه های CNG استان نیز اشاره کرد وگفت: در حال حاضر ۲۴ جایگاه در سطح استان  فعال است  و امیدواریم جایگاه CNG نهبندان باتلاش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بهره مندی صنایع از گاز طبیعی را از عوامل مهم در توسعه استان برشمرد و افزود: کاهش هزینه ها، افزایش اشتغال، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و حفظ محیط زیست از دیگر برکات استفاده از گاز طبیعی است.

هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر  تمام شهرهای استان  و ۷۹۰ روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار دارد ، همچنین در چهار ماهه نخست  امسال ۶۳۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا  و ۳۸۶۰  انشعاب گاز نصب گردیده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توصیه آیت‌الله وحید خراسانی برای دفع بیماری و نگرانی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها