واریز۸۲۹ میلیون تومان کمک استاندار خراسان جنوبی به حساب ایتام زیر ۱۵ سال استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت و با عنایت استاندار خراسان جنوبی بالغ بر ۸۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام زیر ۱۵ سال استان واریز شد.

رضا سلم‌آبادی به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفترپایگاه خبری”  پیام خاوران” با اعلام این خبر اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استان‌هایی است که قهر طبیعت و مسائل مختلفی سبب شده تا بسیاری از خانواده‌ها از حداقل‌های زندگی خود باز بمانند.

 

وی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ یتیم در خراسان جنوبی تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد یک هزار و ۶۲۹ نفر زیر ۱۵ سال هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: برخی از ایتام خراسان جنوبی افرادی هستند که حامیان خوبی دارند اما برخی افراد هستند که به دلیل اینکه حامی کمتری دارند مبالغ واریزی ماهیانه برای آنان کمتر است.

 

سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: با عنایت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت یک هزار و ۶۵۹ نفر یتیم زیر ۱۵ سال کمیته امداد مورد حمایت قرار گرفتند و در این راستا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب هر کدام از این ایتام واریز شد.

 

وی اظهار داشت: در مجموع بالغ بر ۸۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام زیر ۱۵ سال خراسان جنوبی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه استاندار نگاه ویژه‌ای به ایتام و نیازمندان دارند افزود: امید است گره‌های بزرگی از خانواده‌های نیازمند استان باز شود.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هنوز نتوانسته‌ایم اهمیت انقلاب را به خوبی برای فرزندانمان تبیین کنیم‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها