خبرنگاران قاصدان امین وراویان صدیق اخبار| محمد قربانی

  • کدخبر: 16811
  • جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ - ۱۳:۱۶

خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

خبرنگاران قاصدان امین وراویان صدیق اطلاعات واخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها وحوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت وشجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می اید وشناخت واگهای اهل زمان را افزون تر می کند.

حضور فعالانه وموثر خبرنگاران عزیز در عرصه اطلاع رسانی وخبرشاهد راستین چنین توصیفی است واز این رو،در خور ستایش واکرام بسیار است .

۱۷ مرداد ماه یادآور رشادت، ایثار، بزرگی و شکوه از خودگذشتگانی چون شهید محمود صارمی است، که جان و زندگی خود را وقف قلم و حرفه‌ای نمودند تا جامعه را به بالندگی، ترقی و توسعه سوق دهند. بزرگ‌ مردان و زنانی که رشد و پیشرفت، حاصل وجود و حضورشان در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها است.

روز خبرنگار،  روز همه انسان‌های آزاده‌ای است که از قلم و قدم خود برای آگاهی و تعالی بشر بهره می‌برند، و تعهد، تکلف، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و آزادگی سرلوحه کار پُر مشقّت آنان است. آنانی که پیش‌قراول حق و حقیت‌گویی، و طلیعه‌دار دفاع از حقانیت و واقعیت‌اند.

روز خبرنگار، روز عشق، هنر، اصالت، حریت و جوانمردی بندگانی است که با تحمل محنت و مرارت، در راه بیداری و سلامت هم‌نوعان خود می‌کوشند، تا جامعه را از گزند کژی‌ها و گمراهی‌ها مصون دارند.

در آستانه عید غدیرخم ، یاد شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشته و ضمن ارج نهادن به تلاش بی وقفه همه اصحاب رسانه و تبریک این روز خجسته به همه کنشگران عرصه رسانه، توفیق روز افزون این عزیزان را آرزومندم.

بیشتر بخوانید   نقش خبرنگاران درترغیب افکار عمومی به مشارکت برای اعتلا و آبادانی خراسان جنوبی ستودنی است

  مدیرمسئول پایگاه خبری پیام خاوران

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها