۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی گفت: ۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای ۸۹۰ طرح توسط این صندوق در استان پرداخت شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ محمد زنگنه اظهار داشت : با پرداخت این میزان تسهیلات ایجاد هزار و ۴۹۰ فرصت شغلی در استان پیش‌بینی شده است که نظارت بر طرح‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تسهیلات پرداختی به متقاضیان اشتغال در طرح‌های مختلف شامل کشاورزی، صنایع، معادن، صنایع دستی و گردشگری و سایر پرداخت شده است.

مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی اظهار داشت: مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در چند روز آینده به بانک‌ها ابلاغ می‌شود.

وی میزان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ابلاغی مرحله پنجم را ۴۸ میلیارد تومان پیش‌بینی کرد و گفت: این میزان تسهیلات بایستی تا پایان سال جذب و پرداخت شود.

زنگنه با بیان اینکه در این مرحله اولویت با طرح‌های نیمه‌تمام است عنوان کرد: همچنین آندسته از طرح‌هایی که پرونده آنها تکمیل شده در اولویت پرداخت قرار دارند.

وی یادآور شد: امسال اولویت استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، طرح‌های خدماتی، فناوری و اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی و دستبافت‌ها مانند فرش دستباف در نظر گرفته شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیرجند قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی خراسان جنوبی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها