امدادرسانی نیروهای هلال احمر به ۱۹ مورد حادثه در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۱۹ مورد حادثه و۳۴ حادثه دیده طی هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران” ، محمد رضا رضایی با اشاره به حوادث هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۱۹ مورد حادثه امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: ۱۰مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، چهار مورد شهری، چهار مورد کوهستان و یک مورد به صورت حضوری ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در مأموریت‌های هفته گذشته به ۳۴ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۲۵ نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای، چهار نفر در حوادث شهری، چهار نفر در حوادث کوهستان و یک نفر به صورت حضوری از خدمات امدادی بهره مند شدند.

رضایی با بیان اینکه ۸۴ نیروی هلال احمر در قالب ۳۲ تیم عملیاتی به این حوادث اعزام شدند، افزود: ۱۴ دستگاه آمبولانس و ۱۷خودروی نجات هم در این حوادث به کارگیری شده است.

وی  با بیان اینکه در این مدت دو مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، افزود: بیشترین حوادث در یک هفته گذشته با چهار مورد مربوط به شهرستان های نهبندان و قاین بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حجم بالای حوادث جاده ای بیان کرد: بر اساس گزارش های پلیس، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ از جمله عوامل اصلی در بروز حوادث جاده ای بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   2دوره آموزشی برای افزایش کیفی گوهرتراشی درخراسان جنوبی برگزار می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها