خراسان جنوبی امن ترین استان کشور است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش جرایم و حوادث ناامن کننده در خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از امن ترین استان های کشور است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: خدا را شاکریم امروز در خراسان جنوبی هستیم تا پیگیر امورات نیروی انتظامی باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته با هدایت‌های مقام معظم رهبری حافظ ارزش‌ها در کشور باشد، گفت: نیروی انتظامی همچنین حافظ امنیت و جان و مال مردم است.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس باب شهادت در این سازمان باز بوده و در مقابل ناامن کنندگان کشور ماهانه شهدایی تقدیم انقلاب کرده است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی از مرزها گرفته تا شهرها و روستاها حضور دارند، بیان داشت: امروز به برکت خون شهدا و آگاهی و هماهنگی مردم در کشور امنیت با ثباتی را داریم.

وی عنوان کرد: در خراسان جنوبی وضعیت خوبی در کاهش جرایم و وقوع حوادث نا امن کننده داشته ایم و خراسان جنوبی از امن ترین استان‌های کشور است.

سردار اشتری تصریح کرد: این امنیت به واسطه مردم متدین و ولایی و زحمتکش استان، حضور نیروهای مسلح و علمای برجسته و همکاران نیروی انتظامی کسب شده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما باعث زینت در کشور و جزو پیشگامان امنیت هستند.

ناجا از نظر بودجه با مشکل مواجه است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی اقدامات خوبی در ارتقا امنیت و خدمت به مردم داشته است، افزود: در بررسی‌های مراکز افکار سنجی نیروی انتظامی مجموعه رو به رشدی بوده است.

وی با بیان اینکه افتخار ما خدمت گذاری به مردم بوده است، گفت: این استان با خدمات سردار شجاع در ۵ سال گذشته کارهای زیربنایی و زیر ساختی و تجهیزات اقدامات خوبی داشته و در ارزیابی‌ها جزو استان‌های خوب تلقی می شده اند.

بیشتر بخوانید   از این بی علامتی، راحت نگذرید

وی با اذعان به اینکه چون احکام انتصاب فرماندهان انتظامی سه ساله است زمان جابجایی نزدیک بود و خود ایشان هم متقاضی بودن که امروز مراسم تکریم فرمانده انتظامی این استان را داریم و از ایشان در فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی استفاده خواهد شد.

سردار اشتری  با بیان اینکه در جایگزینی فرمانده انتظامی استان نیز به دنبال فردی که شایستگی لازم را داشته باشد بودیم و سرهنگ فرشید را شناسایی و به عنوان فرمانده انتظامی این استان معرفی می‌کنیم.

وی بیان داشت: سرهنگ فرشید از نیروهای تازه نفس و جانشین فرماندهی کرمان بود که امیدواریم مسیر حرکت سردار شجاع را با سرعت بیشتر دنبال کند.

وی با بیان اینکه ناجا از نظر بودجه‌ای با مشکل مواجه است، گفت: اعتباراتی که به ما داده می‌شود کفاف مأموریت‌ها را نمی‌دهد اما با روحیه‌ای که همکاران نیروی انتظامی دارند در همین شرایط هم کارها به خوبی دنبال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: کارکنان ما مثل مردم این استان پرکار و کم توقع و مجاهدانه کار می‌کنند.

وی با اشاره به طرح همدلی و کمک مومنانه نیز گفت: ۷۰ هزار بسته معیشتی به واسطه کمک کارکنان نیروی انتظامی تهیه کردیم که ارزش هریک از این سبدها بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

منبع:مهر

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها