فرماندار نهبندان: ۹۳ پروژه عمرانی وخدماتی هفته دولت در نهبندان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۹۳ پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، مجید بیکی در ستاد بزرگداشت هفته دولت، اظهارداشت: براساس برنامه ریزی هایی که هر سال به مناسبت هفته دولت در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار می گیرد، امسال هم دستگاه های دولتی باید برنامه منسجمی را در این هفته ارائه کنند.

وی ضمن گلایه از اینکه برخی دستگاه های اجرایی، پروژه های افتتاحی خود را هنوز به فرمانداری اعلام نکرده اند، گفت: دستگاه های اجرایی موظفند بر اساس ماموریت تعریف شده پروژه های هفته دولت را به بهره برداری برسانند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: بخشی از عدم آمادگی های دستگاه های اجرایی به دلیل شیوع ویروس کرونا پذیرفتنی است ولی انتظار داریم برخی پروژه های با پیشرفت بالا در هفته دولت از سوی این ارگان ها به سرانجام برسد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی حدود ۹۳ پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان نهبندان در هفته دولت خبر داد و گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است که بخش عمده آن را گاز رسانی تشکیل می دهد.

فرماندار نهبندان بیان کرد: در هفته دولت تعدادی واحد تولیدی و صنعتی و ۱۵ روستا به شبکه سراسری گاز متصل می شود، همچنین عملیات گاز رسانی به ۱۳۳ روستای شهرستان به عنوان برزگترین پروژه شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

بیکی تصریح کرد: سال آینده عمده روستاهای بالای ۲۰ خانوار و حتی زیر ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهد شد، همچنین در نیمه اول سال ۱۴۰۰ پروژه های خوبی  در بخش صنعت به بهره برداری خواهیم رساند که بخشی از دغدغه های اشتغال شهرستان رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   تیشه آفات بر ریشه گنجینه های طبیعی

وی با اشاره به مشارکت مردم در برنامه های هفته دولت، گفت: مشارکت مردم با رعایت موارد بهداشی را خواهیم داشت  بنابراین بخشداران باید در این خصوص تمهیدات لازم را بیندیشند.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه پروژه های افتتاحی هفته دولت باید سطح بهره برداری خوبی برای افتتاح رسمی داشته باشد، گفت: تاکنون ۱۷ دستگاه اجرایی پروژه های خود را برای هفته دولت به فرمانداری اعلام کرده اند بنابراین این دستگاه ها، باید پیگیر اقدامات لازم برای بهره برداری از پروژه ها باشند.

وی با اشاره به نظارت بر ساخت و سازهای مجاز و غیر مجاز روستایی، گفت: نظارت ها باید با همکاری دهیاران جدی تر انجام شود، چرا که ماموریت دهیاران راهنمایی مردم و اجرای قانون است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها