قدردانی شرکت برق خراسان جنوبی از کویرتایر در راستای کاهش پیک بارتابستان ۹۸+تصویر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از شرکت کویرتایر در زمینه اجرای شایسته برنامه پاسخگویی بار ومشارکت در طرح های گذر از پیک بار تابستان ۹۸ قدردانی کرد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ مهندس مهدی دادگر در آیین تجلیل از کویرتایر به عنوان شرکت همکار دراجرای طرح کاهش پیک بار سال ۹۸ بااعطای لوح تقدیر به مهندس سید محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر از این شرکت در زمینه اجرای شایسته برنامه پاسخگویی بار ومشارکت در طرح های گذر از پیک بار تابستان ۹۸ تقدیر وتشکر کرد.

در متن لوح تقدیر اهدا شده آمده است: توسعه و پیشرفت روزافزون میهن عزیزمان در عرصه های مختلف وامدار کوشش های خستگی ناپذیر تلاشگرانی است که چرخ های صنعت کشور را پرشتاب تر از گذشته به گردش در می آورد.

خوشبختانه با اتخاذ تدابیر شایسته جنابعالی و مشارکت و تعامل ارزشمند همکاران آن مجموعه تولیدی و با اجرای برنامه های کاهش پیک بار و مدیریت سمت تقاضا که از نمونه های بارز جهش و رونق تولید می باشد تأمین مطمئن و پایدار برق در ایام اوج بار در استان با موفقیت میسر گردید بنابراین از فعالیت های ارزشمند و مؤثر جنابعالی و همکاران آن مجموعه در زمینه اجرای شایسته برنامه های پاسخگویی بار و مشارکت در طرح های گذر از پیک بار تابستان ۹۸ تقدیر و تشکر می نمایم.

 مهندس دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرده است: در سال جهش تولید با تلاش و برنامه ریزی مؤثر و استمرار این اقدام ارزشمند شاهد فعالیت و مشارکت بیشتر شما در این طرح باشیم.

توفیق و بالندگی روزافزون شما را در عرصه تولید کشور از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ع) و منویات مقام معظم رهبری مسألت دارم.

بیشتر بخوانید   برپایی 1393 پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی

در این مراسم معاونان بهره برداری ودیسپاچینگ، فروش وخدمات مشترکان ،مدیر روابط  عمومی،روسای مرکز دیسپاچینگ وفوریت های برق  وگروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ومدیر توزیع برق بیرجند حضور داشتند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها