کشف بیش از ۲۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۶۶ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر در شهرستان‌های طبس و نهبندان خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “ ، سرهنگ ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری امام حسین (ع) “دیهوک” شهرستان طبس هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای کویری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی  افزود: در بازرسی از خودرو ۱۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران با شگردهای خاص پلیسی صاحب بار مواد مخدر را که از قاچاقچیان معروف منطقه بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و خودرو وی را توقیف کردند.

وی گفت: در مجموع این عملیات ۱۵۶ کیلوگرم تریاک کشف، ۲ متهم دستگیر و ۲ خودرو توقیف شد که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ فرشید همچنین از کشف ۱۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک در بازرسی از ۲ خودرو وانت پیکان و دستگیری ۲ متهم طی یک عملیات در شهرستان مرزی نهبندان خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام گشت‌زنی به ۲ خودرو وانت پیکان که با هم در حرکت بودند، مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از خودروها ۱۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

خراسان جنوبی در چهار شهرستان با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور از همجوار است.

این استان کویری و مرزی به دلیل موقعیت جغرافیایی محل عبور مواد مخدر و از خطوط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ است.

بیشتر بخوانید   سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی معرفی شد

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها