مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی بالاترین امتیاز را در زمینه اقامه نماز کسب کرد

مدیردرمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و کسب امتیاز کامل ارزیابی اقامه نماز در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، فرزاد فیروزی با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد اقامه نماز کشور در راستای عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری مبنی بر ارائه گزارش میزان پیشرفت‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کشور و معرفی برترین‌ها اقدام به تشکیل هیئت‌های ارزیابی و داوری در دو سطح استانی و کشوری برای بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۸ کرده است.

وی افزود: گزارش و مستندات ارسالی از سوی این مجموعه، بر اساس مفاد مندرج در نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز از طریق سامانه سجام در چهار محور: آموزشی و پژوهشی، تبلیغی و ترویجی ، تمهیدی و مدیریتی و کیفیت گزارش و مستندات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است‌ که در نهایت این مدیریت موفق شد از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز این محورها امتیاز کامل را کسب نماید.

وی همچنین به اهم برنامه‌های مدیریت درمان تامین جتماعی خراسان جنوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: تکمیل و تجهیز نمازخانه‌های واحدهای تابعه در سطح استان و تامین ائمه جماعات واحدها از جمله پلی کلینیک تامین اجتماعی طبس از جمله این اقدامات است.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم اثر استاد پناهیان خبر داد و گفت: همچنین تقدیر از فعالان نماز سطح استان، اجرای جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اهدای بسته فرهنگی به آنان و انجام تبلیغات محیطی از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز برای کارکنان و خانواده‌ها اشاره و بیان کرد:  ایجاد بانک اطلاعات نماز استان و ارسال پیام‌های کوتاه حاوی احادیث و روایات ائمه معصومین با موضوع نماز در مناسبتهای مختلف در طول سال برای جامعه هدف از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید   مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت‌ در صحرای طبس برگزار نمی‌شود

فیروزی همچنین از همکاری با ستاد اقامه نماز استان در برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات خبر داد و گفت: برگزاری مداوم جلسات شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر، اجرای برنامه تفسیر بین دو نماز ظهر و عصر در ماه مبارک رمضان و اجرای مسابقه پیامکی روزانه با موضوع احکام در ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات است‌‌.

وی همچنین اجرای مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان، اجرای مسابقات قرآنی کریم در چهار رشته حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم، ترویج نهضت مسجد سازی و همکاری در تامین امام جماعت مدارس را از دیگر اقدامات در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اعلام کرد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها