افتتاح و بهره برداری از ۱۸ پروژه راه و شهر سازی خراسان جنوبی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی به مناسبت گرامی داشت هفته دولت از افتتاح و بهره برداری ۱۸ پروژه راه و شهرسازی با حضور استاندار استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ داعی اظهار داشت: فردا با حضور استاندار ، باند دوم محور سربیشه –درح – ماهیرود  به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار حدود ۳۰۰ میلیارد ریال  افتتاح می شود.

وی افزود : برای اجرایی کردن ۴ پروژه در پایانه مرزی ماهیرود و بازارچه مرزی میل ۷۸ اعتباری حدود ۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: ساماندهی، زیر سازی و آسفالت آن از درب ورودی پارکینگ مرجان تا ورودی مرزبانی، زیر سازی و آسفالت داخل بازارچه و جاده ایکس ری اجرا شده است.

داعی ادامه داد:‌ ۵۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: پروژه‌ها به محض آماده سازی برای رفاه حال مردم زیر بار عبور می‌روند و تنها بحث افتتاح این پروژه‌ها مطرح است.

مدیر کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۳ پروژه باز آفرینی در ۷ شهرستان و یک مورد کلنگ زنی پروژه باز آفرینی با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال را در هفته دولت خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برای مجموع پروژه‌های هفته دولت حدود ۴ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

داعی ادامه داد: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن بنابر ابلاغیه وزارت راه و شهر سازی با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس کلید خواهد خورد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان در خراسان جنوبی آغاز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها