امام جمعه بیرجند: شهدا نشانه راه هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شهدا نشانه راه هستند و حفظ و یاد آنها کمتر از شهادت نیست.

به گزارش“پیام خاوران ” حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با خانواده شهید احمد اشرفی پور که جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند، افزود: شهدای روحانیت با توجه به جمعیت‌شان به صورت نسبی بالاترین حضور را در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند.

وی گفت: امیدواریم خداوند متعال روح شهدایی که در جبهه نظامی و فرهنگی شهید و هم شهدایی که به دست منافقین ترور شدند بخصوص شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و رجایی را با شهدای کربلا محشور کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقامات معنوی چیزی نیست که با زبان، قلم و عدد بیان شود خاطرنشان کرد: ما هم احساس و هم اظهار می‌کنیم که در مقابل مقام شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان خیلی کَم آورده‌ایم.

وی افزود: شهدا اسناد انقلاب و چراغ‌های فروزانی هستند که راه اصلی و راه امر به معروف و نهی از منکر، راه مبارزه با طاغوت و راه اسلام ناب محمدی را به ما نشان داده‌اند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می‌کنیم گفت: امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند تا بتوانیم حافظ دستاوردهای شهدا برای جامعه، اسلام و انقلاب باشیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مرحله استانی اولین رویداد سواد رسانه‌ای در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها