زیرساخت های مرز ماهیرود با حضور استاندار بهره برداری شد

استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح و بهره برداری از زیرساخت های مرز ماهیرود حضور یافت.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمد صادق معتمدیان در چهارمین روز هفته دولت به سربیشه رفت تا در مراسم افتتاح و بهره برداری از زیرساخت های مرز ماهیرود شرکت کند.

در این مراسم، پروژه‌های آبرسانی، برق رسانی، ساختمان مرزبانی منطقه ویژه، بهسازی محوطه بازارچه مرزی و ۱۰ کیلومتر محور مواصلاتی سربیشه- درح به بهره برداری رسید.

تأمین زیرساخت های مدنظر در راستای رفع مشکلات موجود، کیفی سازی خدمات و تأمین شرایط رفاهی تجار، پیله وران و مرز نشینان منطقه صورت گرفته است.

تأمین زیرساخت های بازارچه مرزی ماهیرود از تکالیف شرکت برق، شرکت آب منطقه‌ای، منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل راه و شهرسازی بود که به نتیجه رسید.

در ادامه سفر استاندار به شهرستان سربیشه، آیین بهره برداری از پروژه تأمین برق نوار مرزی ماهیرود برگزار شد.

مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۱۹۱.۱۶۸ میلیارد ریال است وشرکت توزیع نیروی برق استان در راستای تأمین روشنایی بازارچه مرزی، ۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره را احداث نموده است.

احداث و بهره برداری از ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و همچنین بهره برداری از تعداد ۹۲ دستگاه ترانسفورماتور برای بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار خانوار استان از مزایای این پروژه ها با هزینه کرد بیش از ۳۶۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان برای هفته دولت است که به صورت همزمان در ماهیرود برگزار شد.
انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی خواستار شد:کمک سازمان راهداری کشور برای ارتقاء شرایط در مرز ماهیرود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها