۱۰۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی خراسان جنوبی افزوده شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۵۰ پروژه شاخص ورزشی در دولت تدبیر و امید شامل ۱۰۰ هزار متر مربع در این استان به بهره‌برداری رسید و موجب ارتقای سرانه فضای ورزشی استان شد.

به گزارش “پیام خاوران “ عزیزی اظهار داشت : احداث خانه جوانان از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید است چون در دولت‌های قبل پرداختن به این موضوع کمرنگ بود و در این دولت تقویت شد.

وی اضافه کرد: در خراسان جنوبی امروز سه پروژه در حال احداث خانه جوان داریم و چهار خانه جوانان هم به شکل استیجاری در چهار شهرستان خراسان جنوبی فعال است.

وی گفت: توسعه نهادمند مشارکت‌های اجتماعی جوانان در دولت جایگاه خاص خود را پیدا کرد در حالی که این تشکل‌ها در گذشته فعالیت خاصی نداشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، توجه مدیریت جوانان و بانوان در جامعه بوده و در همین چارچوب با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بستر مناسبی در حوزه توجه به نخبه‌گزینی و پرورش مدیران فراهم شد.

وی بیان کرد: توجه به نقش مدیریتی بانوان در دولت تدبیر و امید تقویت شد چون در گذشته هیچ سازمان مردم نهاد که مسئولیتش برعهده یکی از بانوان باشد را نداشتیم اما امروز بانوان نقش مهمی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ایفا می‌کنند.

عزیزی از افزایش ورزشکاران سازمان یافته ورزش قهرمانی و همگانی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: خانم نجمه خدمتی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی در بزرگترین آوردگاه جهان یا المپیک حضور داشته است.

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه ورزشی خراسان جنوبی با متراژ ۱۶ هزار و ۴۲۰ متر مربع و اعتبار ۶۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) آغاز شد.

بیشتر بخوانید   کشف ۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان جنوبی

هدف‌گذاری تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری از ۳۷ پروژه ورزشی در استان است و در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی هم تعداد ۱۳ پروژه شاخص به بهره‌برداری رسید.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها