۱۹۷ هزار نفر در دهه اول محرم از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۱۹۷ هزار و ۷۶۰ نفر در دهه اول محرم از خدمات مختلف هلال احمر استان بهره‌مند شدند‌.

به گزارش“پیام خاوران “ ، محمدرضا رضایی با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر در دهه اول محرم اظهار داشت: طی این مدت خدمات مطلوبی توسط دو حوزه جوانان و امداد هلال احمر به جامعه هدف ارائه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال تصریح کرد: این طرح توسط اعضای جوان هلال احمر در راستای ارائه خدمات مختلف بهداشتی در عزاداری های محرم اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح از آغاز محرم همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی شروع شده و تا ۱۳ شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه “در عزاداری های دهه اول محرم ۱۰۹ هیئت مذهبی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند” افزود: همچنین طی این مدت بیش از ۱۷۰  هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شدند.

رضایی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۵۰ هزار و ۳۷۰ عدد ماسک و سه هزار و ۶۱۴ پوستر، بروشور و بنر بین عزاداران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ضدعفونی دستان عزاداران و محل برگزاری محافل عزا، آموزش پروتکل های بهداشتی، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری سلامت عزاداران از دیگر خدمات ارائه شده بوده است.

رضایی افزود: در مجموع برای اجرای این طرح، بیش از چهار هزار نفر روز عضو جوان با هلال احمر همکاری داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خدمات امدادی در دهه اول محرم بیان کرد: طی این مدت ۳۸۶ نیرو در قالب ۹۹ تیم امدادی برای پوشش حوادث احتمالی در محل محافل عزا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید   نوبت دهی تامین اجتماعی روی خط مشغولی

رضایی با بیان اینکه “۲۷ هزار و  ۷۶۰ نفر از خدمات امدادی این تیم ها بهره‌مند شدند” گفت: ۹۷ دستگاه خودرو امدادی در خدمت رسانی به جامعه مخاطب به کارگیری شده است.

وی بیان کرد: انجام تست فشار خون برای ۲۸۰ نفر، تب سنجی سه هزار و ۲۷۰ نفر، توزیع شش هزار و ۲۱۰ عدد ماسک و ضدعفونی ۱۸ هزار نفر از دیگر خدمات حوزه امدادی جمعیت هلال احمر بوده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها