درخواست فرماندار نهبندان برای شتاب بخشی به پروژه سد بندان

فرماندار نهبندان گفت: عملیات اجرایی سد بندان در این شهرستان طولانی شده و نیازمند تسریع در اجرای پروژه است.

به گزارش “پیام خاوران “ مجید بیکی در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان افزود: این پروژه از محل مصوبات سفر اخیر وزیر نیرو برای احداث چهار سازه در شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: طبق برآورد سال گذشته این سد برای تکمیل نیازمند ۱۸ میلیارد تومان است لذا پروژه باید از محل مصوبات سفر وزیر نیرو برای احداث چهار سازه در شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی پیگیری و اقدام شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۵۵ چاه کشاورزی نهنبدان نیاز به نصب کنترل هوشمند دارند ادامه داد: برای رفع دغدغه مالکان این چاه‌ها، نیاز است جلسات منظم و توجیهی با کشاورزان برگزار شود تا مردم با مزایای کار آشنا و توحیه شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی نیز به ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی، میزان بارندگی و کسری مخزن دشت‌های شهرستان نهبندان پرداخت و گفت: نصب کنتورهای هوشمند یک الزام قانونی بوده و برای تعادل دشت‌ها و رعایت حق سایر ذی‌نفعان باید بر روی تمامی چاه‌های فاقد کنتور نصب شود.

احمد قندهاری درخصوص ادامه پروژه تغذیه مصنوعی بندان اظهار داشت: برای این پروژه رایزنی‌هایی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته که در اعتبارات سال آینده لحاظ شود.

وی به همراه فرماندار نهبندان از آخرین وضعیت پروژه تغذیه مصنوعی بندان در این شهرستان مرزی بازدید کرد.

مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   4 روستای دیگر خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها