برق رسانی به معادن شاهکوه؛ یک گام تا اجرا

محل احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت برق رسانی به معادن منطقه شاهکوه نهایی شد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، در راستای تحقق شعار جهش تولید و اجرای تفاهم نامه فی ما بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت توانیر و استانداری خراسان جنوبی هفته گذشته مجید بیکی؛ فرماندار شهرستان نهبندان، جرجانی؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و محمودی، معاون برق منطقه ای خراسان به همراه نمایندگان مجتمع محدوده های اکتشافی خراسان جنوبی از مکان های پیشنهادی اجرای پست ۱۳۲ کیلوولت برق رسانی به معادن شاهکوه و سایر معادن منطقه بازدید کردند.

پس از بازدید میدانی نقاط پیشنهاد شده و با کارشناسی و لحاظ همه جوانب سرانجام محل احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت برق رسانی به معادن منطقه در یکی از نقاط حاشیه جاده نهبندان به سمت میغان انتخاب و مورد تایید و امضای حاضرین قرار گرفت.

بر همین اساس مقرر شد زمین مذکور پس از تملک، تسطیح و آماده سازی از سوی فرمانداری با قید فوریت در اختیار برق منطقه ای خراسان قرار گیرد تا عملیات احداث پست آغاز شد.

شایان ذکر است؛ مطابق با تفاهم نامه فی مابین عملیات برق رسانی به معادن شاهکوه، طلای هیرد و سایر معادن منطقه، به عنوان بزرگترین پروژه زیرساختی معادن کشور با اعتبار بیش از ۲۷۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که با اجرای این پروژه مهمترین مشکل زیرساختی معادن منطقه مرتفع می شود.

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۳ طرح عمرانی در بخش قهستان درمیان به بهره‌برداری رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها