نماینده قاینات وزیرکوه:ضرورت حرکت به سمت انرژی های بادی و خور‌شیدی در خراسان جنوبی

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت انرژی های بادی و خورشیدی در خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی پتانسیل ارزشمندی در حوزه انرژی های بادی و خورشیدی وجود دارد که باید در این زمینه سرمایه گذاری شود.

به گزارش “ پیام خاوران ” ،دکتر سلمان اسحاقی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر نظارت بر حسن اجرای قوانین داشته باشیم قطعا موفق خواهیم بوداظهار داشت: اگر بخواهیم امروز بر مبنای نظارت، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی را ارزیابی کنیم به جد می توان گفت امروز این شرکت عملکرد بسیار خوبی داشته و خوش درخشیده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال در حوزه قاینات و زیرکوه قطعی برقی نداشته ایم بیان کرد: این امر نشان دهنده تلاش های شبانه روزی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی است.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه بحث خط انتقال برق فاضلاب مجتمع یک هزار واحدی که دغدغه چندین ساله برای مردم بود و تعداد دیگری از پروژه های ارزشمند در یک بازه بسیار کم توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اجرا شد.

اسحاقی با بیان اینکه در بحث مشکلاتی که وجود دارد باید به سمت منابع مالی برویم که از طرف مردم جذب می شود خاطرنشان کرد: حوزه آب، برق و گاز حوزه ای است که اگر دچار مشکل شود مردم دچار چالش می شوند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی پتانسیل ارزشمندی در حوزه انرژی های بادی و خورشیدی وجود دارد بیان کرد: اگر ما به سمت انرژی خورشیدی و بادی برویم، مردم می توانند در این زمینه موفق باشند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه قانون گذاری و اصلاح قانون که به شرکت توزیع نیروی برق کمک کند تا بتواند برای مردم استفاده کند ما آمادگی حمایت را داریم.

بیشتر بخوانید   اسحاقی: وضعیت سوخت‌گیری در خراسان جنوبی بررسی شود

اسحاقی به کارخانه فولاد قاین اشاره کرد و گفت: مجتمع فولاد باید بازوی قدرتمندی برای شرکت توزیع برق باشد تا برق آن منطقه احساس ضعف نکند..

در پایان این جلسه دکتر اسحاقی ، با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای همکاران شرکت توزیع برق استان تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/۲۵۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها