۱۴کمیسیون تخصصی دراتاق تعاون خراسان جنوبی راه اندازی می شود

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از فعال شدن۱۴ کمیسیون تخصصی در اتاق تعاون استان خبر داد وگفت: تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه و کیفی فعالیت های بخش تعاونی در حوزه های مختلف بکار گرفته ایم

به گزارش “پیام خاوران “غلامحسین حسینی با گرامیداشت هفته تعاون اظهارداشت: کمیسیون تخصصی مرزنشینان وتأمین و توزیع تعاونی های مصرف، همچنین عمران، مسکن وخدمات فنی و مهندسی وفرش دستباف ،صنایع دستی و گردشگری وهمچنین صنعت و معدن،آموزش، توسعه و ترویج فرهنگ تعاون وسرمایه گذاری در حال شکل گیری است.

وی کمیسیون تخصصی بهبود مستمر محیط کسب و کار همچنین توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی وکشاورزی، دامپروری ،شیلات و صنایع تبدیلی ونیزدانش بنیان و فن آوری اطلاعات و ارتباطات ،بانوان وبازار سرمایه ، بانک و بیمه ونیزکمیسیون داوری و نظارت را از جمله دیگر کمیسیون های در حال شکل گیری اتاق تعاون استان خراسان جنوبی بر شمرد.

وی گفت: به استناد ماده ۵۷ قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه مصوب مجلس شورای اسلامی، اتاق های تعاون شهرستان ،استان و ایران به منظور وظایف مقرر در احکام قانونی مرتبط و به عنوان عالی ترین نهاد مردمی بخش تعاونی تعیین شده و در رأس هرم تشکیلات این بخش قرار دارد.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از این اتاق به عنوان عالیترین نهاد مردمی بخش تعاونی کشور یاد کرد وافزود: تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه و کیفی فعالیت های بخش تعاونی در حوزه های مختلف به ویژه کمک به تحقق سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد ملی کشور معطوف کرده ایم.

حسینی خاطر نشان کرد: اتاق تعاون برای حضور مؤثر در فرایند تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های کلان اقتصادی کشور و پیگیری مطالبات قانونی بخش تعاونی و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی به موجب قوانین جاری کشور عضو شوراها و مجامع عالی است.

بیشتر بخوانید   اتاق تعاون خراسان جنوبی نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می کند

وی خاطر نشان کرد: اتاق تعاون استان خراسان جنوبی در ابتدای سال ۱۳۸۴ در راستای فعالیت های اتاق تعاون ایران و وظایف مشخص شده در قالب تشکلی تعاونی به جهت کمک به ایجاد اشتغال و عدالت اجتماعی و به عنوان پارلمان بخش تعاون تشکیل گردید.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها