۳ تن و ۸۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته بیش از سه تن و ۸۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کردند که مرفین بیشترین فراوانی کشفیات اخیر بوده است.

به گزارش “پیام خاوران “ سرهنگ ناصر فرشید روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران در این مدت چهار باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۱۷۲ سوداگر مرگ را دستگیر کردند که در همین راستا ۴۶ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده است.

وی در این زمینه از کشف محموله یک تن و ۲۳۰ کیلوگرمی مرفین در بازرسی از یک تریلی در شهرستان طبس خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان طبس با دریافت خبری مبنی بر احتمال حمل محموله سنگین مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اعزام چند تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر، محورهای مواصلاتی شهرستان طبس را رصد و کنترل کردند که در همین راستا به یک تریلی کشنده که با سرعت زیاد در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مرفین را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ فرشید از افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هشدار نگران کننده برای خانواده‌هاست.

وی اظهار داشت: درخواست پلیس از والدین این است که نسبت به کنترل فرزندان خود مراقبت بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید   جلوگیری از ورود حدود یک تن مرفین به استانهای دیگر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بر عزم جدی پلیس بر مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی تاکید کرد و به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: ماموران به صورت شبانه‌روزی تمامی نقاط استان را رصد و پایش می‌کنند و اجازه هر گونه بی‌نظمی یا جولان قانون شکنان را نخواهند داد.

استان خراسان جنوبی به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی، محل عبور مواد مخدر است و از خطوط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ به شمار می‌رود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها