۱۸ دستگاه برتر در جشنواره استانی شهید رجایی تجلیل شدند+ تصاویر

با حضور استاندار خراسان جنوبی و در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی ،۱۸ دستگاه برتر تقدیر شدند.

به گزارش ” پیام خاوران ” بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۹۸، از تعداد ۱۸ دستگاه به عنوان حوزه های برتر تجلیل شد.

این دستگاه ها در چهار حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه بندی(بند ج-۱-بخشنامه جشنواره شهید رجایی)، شاخص های عمومی و اختصاصی بر مبنای بالاترین میزان رشد دو ساله، اقدام برجسته در محور برنامه های اصلاح نظام اداری و یا فعالیت های تخصصی دستگاه و همچنین اقدامات برجسته تقدیر شدند.

بر این اساس، سازمان کل جهاد کشاورزی استان( گروه تولیدی و خدماتی)، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان( گروه عمومی و قضایی)، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند( گروه سلامت و رفاه اجتماعی)، شرکت توزیع نیروی برق استان( گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت) و مدیریت حج و زیارت استان(گروه آموزشی پژوهشی و فرهنگی) به عنوان دستگاه های برتر در مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی( بر مبنای گروه بندی بند ج -۱ بخشنامه جشنواره شهید رجایی ) معرفی شدند.

از شرکت شهرک های صنعتی و اداره کل استاندارد استان نیز به عنوان دستگاه های برتر در زمینه بالاترین امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی بر مبنای بالاترین میزان رشد دو ساله تجلیل شد.

اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی( ره) و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز در حوزه دستگاه های برتر در خصوص اقدام برجسته در محور برنامه های اصلاح نظام اداری و یا فعالیت های تخصصی دستگاه مورد تقدیر واقع شدند.

در حوزه دستگاه های برتر در خصوص اقدامات برجسته نیز اداره کل اطلاعات، سپاه انصارالرضا(ع)، اداره کل دیوان محاسبات، بازرسی، استان فرماندهی انتظامی، اداره کل صدا و سیما، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت گاز استان تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید   اهدای 3 سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی/توزیع 3 هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان کشور

شایان ذکر است: جشنواره شهيدرجايی، به منظور شناسايی و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامی و همچنین نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌های اجرايی در سطوح مختلف، همه ساله در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها