شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی دستگاه برتر درجشنواره شهید رجایی+تصویر

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در “گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت” به عنوان دستگاه برتر در مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه بندی بند ج -۱ بخشنامه جشنواره شهید رجایی  معرفی  و تندیس ولوح تقدیر این موفقیت ارزشمنداز سوی استاندار خراسان جنوبی به مهندس مهدی دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اعطا شد.

در این لوح تقدیر که به امضای  استاندار خراسان جنوبی ورئیس جشنواره شهید رجایی  رسیده خطاب به مهندس دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی آمده است: از همت و تلاش ارزشمند و صادقانه جناب عالی و کارکنان آن دستگاه در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص  های عمومی و اختصاصی درگروه زیربنایی و توسعه زیر ساخت و جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ تشکر وقدردانی به عمل می آید.

محمد صادق معتمدیان در ادامه آورده است: امید است با اتکال به  خداوند متعال در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) شاهد پیشرفت هرچه بهتر امور و ارتقاء خدمات دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان باشید.

جشنواره شهيدرجايی، به منظور شناسايی و تقدير از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شريف و بزرگوار ايران اسلامی و همچنین نهادينه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌های اجرايی در سطوح مختلف، همه ساله در سطوح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   35هزار مشترک خراسان جنوبی ازتخفیف 100درصدی برق مصرفی بهره مند شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها