استاندار خراسان جنوبی:استفاده از همه ظرفیت ها در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم بهره برداری می شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ،محمد صادق معتمدیان با بیان این مطلب در دیدار مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور خاطرنشان کرد: مردم متدین، ولایی و قانون مدار خراسان جنوبی، قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

وی با اشاره به مدیریت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی تصریح نمود: با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها و به ویژه محدودیت اعتبارات که همه امور را تحت الشعاع قرار داده، مدیران استان به صورت شبانه روزی و با استفاده از تمام توان، ظرفیت و بضاعت در اختیار در حال خدمت به مردم می باشند.

استاندار سپس به تشریح پتانسیل های استان پرداخت و از اقدامات انجام شده در زمینه بهره برداری شایسته از این ظرفیت ها گفت.

معتمدیان متذکر شد: همه اقداماتی که در زمینه توسعه استان انجام می گیرد، منجر به افزایش سطح رفاه، کاهش بیکاری، درآمدزایی خانواده ها و در نتیجه رضایت مندی شده است.

وی تأکید نمود: هم افزایی مدیران در تحقق برنامه ها و عملیاتی شدن طرح های توسعه ای استان قابل تحسین بوده در سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها بسیار مؤثر می باشد.

مشاور وزير و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این دیدار به وضعیت کشور در شرایط موجود اشاره کرد و گفت: با وجود تحريم‌هاي بي‌سابقه، کاهش حجم اعتبارات و محدودیت هایی که رقم خورده و همچنین تبعات ناشی از كرونا، دولت با همه ظرفيت به ميدان آمده تا خدمات دهی به خوبی صورت گیرد.

محمد ابراهیم شوشتری با اشاره به این که رويكرد دولت، توجه به مردم و حفظ اعتماد شهروندان به نظام است، اظهار داشت: مدیران باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم باشند و رسيدگي به شكايت های مردمي را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید   مبلغ زکات فطریه امسال در خراسان جنوبی اعلام شد

وی با تأکید بر خدمات رسانی سالم به عنوان مهمترین مأموریت مدیران، ادامه داد: رسیدگی به درخواست های مردم تا حصول، مانع از هر گونه خدشه در اعتماد مردم به نظام می شود.

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

2 دیدگاه برای این خبر

  • آرش شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

    سلام توی تیتر نوشتید استاندار گفته مدیران باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم باشند و رسیدگی به شکایت‌های مردمی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند
    ولی توی متن نوشتید شوشتری این حرف رو گفته
    آخرش چی شد ؟
    کدومشون گفتن؟؟؟
    لطفا دقت کنید

    • محمد قربانی شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

      با سلام وتشکر از حسن نظر ودقت جناب عالی/ خبر ویرایش گردید

پربازدید ترین خبرها