استخدام ۵۰۹ نفر با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

۵۰۹ نفر در خراسان جنوبی با برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استخدام می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران” ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان این که این استخدام در راستای استخدام ۵۰۹ نفر با آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری جذب می‌شوند، گفت: با پیگیری استاندار و بنا به اعلام نیاز دستگاه‌ها به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز و براساس چارت سازمانی مصوب، استخدام بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی کارمشخص و کار معین و به تناسب پست‌های سازمانی بلاتصدی از سوی ستاد مرکزی وزارت خانه‌ها اعلام شده است.

حسینی افزود: نام نویسی برای شرکت در این آزمون از روز پنج شنبه آغاز شده است و تا روز پنج شنبه ۲۹ شهریور ادامه دارد و بر اساس اطلاعیه‌های ابلاغی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

وی زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی را ۹ آبان اعلام کرد و افزود: متقاضیان باید برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با بیان اینکه قبولی در آزمون کتبی، به معنی استخدام رسمی در دستگاه‌ها نیست، گفت: بعد از قبولی در آزمون، مرحله گزینش است که در این مرحله، صلاحیت پذیرفته شدگان بررسی می‌شود.

حسینی افزود: براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام اداری کشور، سهمیه‌های پیش بینی شده در آزمون شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه معلولان و سهمیه آزاد است.

بیش از ۵۰ درصد یعنی ۳۰۵ نفر از سهمیه استخدامی امسال خراسان جنوبی برای آموزش و پرورش خواهد بود.

منبع:صداوسیما

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نماز عید فطر فقط در مساجد خراسان جنوبی اقامه می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها