عملیات اجرایی میدان “شهدای عبادی بیرجند” آغاز شد+عکس

در مراسمی با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی کلنگ آغاز به کار پروژه زیباسازی میدان شهدای عبادی بیرجند به زمین زده شد.

به گزارش  “ پیام خاوران ” ؛ این میدان  در ضلع غرب بیرجند، در مسیر ورودی شهر از سمت کرمان واقع شده است وشهرداری بیرجند، اجرای این پروژه را در دو فاز تعریف کرده وفاز اول را تا ۴ ماه دیگر به نتیجه خواهد رساند.

این فاز، شامل جداره سازی و زیبا سازی میدان تا عرض ۲۰ متراست که پیش بینی می شود با هزینه کرد ۳۲ میلیارد ریال اعتبار احداث گردد.

هدف از اجرای این پروژه در ورودی بیرجند، زیباسازی و ارتقاء سطح سیما و منظر شهری و پاسخ به یکی از مهمترین مطالبات مردمی است.

افتتاح بوستان محبت با حضور استاندار خراسان‌جنوبی

همچنین عصر امروز و با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، بوستان محبت شهر بیرجند به بهره برداری رسید. این پارک در سایت اداری شهر بیرجند افتتاح شد تا مهمترین نیاز اهالی  را رفع کند.

شهرداری، پروژه احداث پارک محبت واقع در خیابان محبت سایت اداری را  اوایل سال  ۹۹ شروع کرده و در کمتر از ۶ ماه به نتیجه رسانده است.
حجم اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مساحت کل این پارک ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع و مساحت فضای سبز آن ۲ هزار مترمربع است.با احداث بوستان محبت، هزار خانواده ساکن در این منطقه از فضای سبز مطلوب برخوردار شدند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قدردانی از کسب رتبه برترارزیابی استانی میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها