دبیر: ظرفیت کشتی در استان خراسان جنوبی بسیار بالا است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به کویری بودن منطقه ظرفیت کشتی استان خراسان جنوبی بسیار بالا، بکر و دست نخورده است.

به گزارش“پیام خاوران” ، علیرضا دبیر صبح امروز در دیدار با  شهردار بیرجند با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری و شورای اسلامی شهر در حمایت تیم‌های ورزشی خصوصا ورزش کشتی اظهار داشت: اعتقاد دارم ماحصل کار شهرداری‌ها در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد و در صورت کمک شهرداری‌ها به ورزش کشتی ۱۰۰ درصد اتفاقات خوبی در این زمینه رقم می‌خورد.

رئیس فدراسیون کشتی کشور با توجه به کویری بودن منطقه ظرفیت کشتی استان را بسیار بالا، بکر و دست نخورده دانست و افزود: کمک به احداث خانه کشتی در محله شمال شهر بیرجند، خدمت بزرگی به مردم این منطقه و شهر است.

وی بیان کرد: توان ارتقاء کشتی در این استان وجود دارد که با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌توانیم با سایر استانها رقابت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این دیدار توجه به ورزش را توجه به سلامت روحی جامعه دانست و اظهار داشت: شهرداری می‌تواند بحث کشتی را در استان با توجه به ظرفیت‌های موجود به نتایج مطلوبی برساند.

شهردار بیرجند نیز با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون کشتی چهره شاخصی است که باعث سربلندی کشور بوده، از حضور ایشان در شهرداری بیرجند تقدیر و تشکر کرد.

محمدعلی جاوید، بیرجند را شهری با پیشینه علمی و فرهنگی بسیار بالا دانست و گفت: دریافت برند پاکیزگی این شهر، نشأت گرفته از فرهنگ شهروندان است.

وی افزود: شورای شهری همدل و همراه در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری کمک بزرگی در اجرای پروژه‌های مختلف بوده است.

شهردار بیرجند با اشاره به افزایش بودجه شهر خاطرنشان کرد: در بخش بوستانها، هفته گذشته نهمین بوستان شهر با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید   دسترسی به شبکه شاد در خراسان جنوبی بهبود پیدا می کند

جاوید اظهار داشت: در هر بوستانی که احداث شده مهمترین قسمت آن زمین‌های ورزشی بوده که در این راستا در حال حاضر بوستان کاج با ۱۲ زمین ورزشی استاندارد برای بانوان و آقایان در حال بهسازی و احداث است.

شهردار بیرجند همچنین برای هرگونه همکاری با هیئت کشتی استان اعلام آمادگی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند وظیفه خود می‌داند که در زمینه توسعه ورزش کشتی در حد امکان این هیئت را حمایت و همکاری کنند.

ایراهیم تقی زاده با اشاره به اینکه اعضای هیئت کشتی، تیم موفقی هستند گفت: شهر بیرجند چندین برند شاخص دارد که تمیزترین شهر کشور، دارا بودن دومین جایگاه در زمینه شاخص‌های علمی بعد از یزد و داشتن بزرگترین شاخص تحصیلی کشور با توجه به جمعیت آن از برندهای این شهر است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها