مهلت ثبت‌نام در فرایند انتخاب صادرکننده نمونه استان تا ۱۵ مهر

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: ثبت نام متقاضیان حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ محسن احتشام  اظهار کرد: مراسم روز ملی صادرات که همه ساله در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود، فرصتی برای تقدیر از صادرکنندگان نمونه کشور به شمار می‌آید که تا سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت متولی برگزاری آن بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند ادامه‌داد: با واگذاری مسئولیت برگزاری مراسم روز ملی صادرات به اتاق ایران، برگزاری این رویداد در استان‌ها نیز به اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان‌ها محول گردیده تا با همراهی و مشارکت فعالانه با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نسبت به ایجاد دبیرخانه ستاد برگزاری روز صادرات در استان‌ها و انتخاب صادرکننده برگزیده استانی اقدام کنند.

احتشام گفت: علاقمندان به حضور در فرایند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سطح کشور می‌توانند تا تاریخ ۱۵ مهرماه با مراجعه به پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس ed.iccima.ir نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند.

وی بیان‌کرد: علاقمندان با مراجعه به پایگاه بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات می‌توانند نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی اقدام نموده و سپس نسبت به تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز اقدام نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند یادآور شد: متقاضیان محترم بعد از اتمام مراحل ثبت نام باید نسبت به دریافت دو نسخه پرینت از صفحه پیش نمایش اطلاعات وارد شده توسط خود اقدام نموده و در زمان تحویل مدارک و زونکن اطلاعات، باید این دو نسخه را به مهر و امضای مدیرعامل رسانده و همراه زونکن به دبیرخانه استانی مستقر در اتاق بازرگانی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید   آزمایشگاه کالیبراسیون شرکت کویرتایر تنها مرجع فعال در خراسان جنوبی

منبع:مهر

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها