امام جمعه بیرجند: تحقق اهداف شهدا از مقام شهادت بالاتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: کسانی که تا پایان عمر در پیاده کردن اهداف شهدا کار و تلاش کنند، مقامشان از مقام شهید بالاتر است.

به گزارش “پیام خاوران” ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار سردار سید هاشم غیاثی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سوال شد که آیا بالاتر از مقام شهادت، مقامی وجود دارد که پاسخ داده‌اند بله، و آن برای کسانی است که در جهاد در راه خدا از خود و جان خود بگذرند و تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام گذارند.

وی گفت: اگرچه در لحظه آخر، شهادت آرزوی هر انسانی است ولی بقای امثال شما در تحقق اهداف شهدا بسیار بیشتر از اجر و پاداش شهادت است.

وی اظهار داشت: بنده دعاگوی شما و امثال شما و خدمتگزاران واقعی به این نظام مقدس هستم و امیدوارم خداوند متعال شما را در تداوم راه شهدا حفظ کند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امیدوارم هماهنگی‌هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان حضرتعالی را زیارت کنند و این حسرت در دل آنها باقی نماند و اگر برای همه مقدور نیست، حداقل برای عده‌ای این دیدار ممکن خواهد بود.

وی گفت: اگرچه شرایط کرونا محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند اما به خواصی که آرزو دارند تا شما را از نزدیک ببینند، می‌توان فرصتی داده شود تا از بیانات و گفتار شما استفاده کنند، در شرایطی کنونی بیش از هر چیز مساله امیدواری و روحیه مناسب جامعه مورد توجه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: امروز جنگ اراده‌ها است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با جامعه‌ای است که با روحیه بالا، اراده‌ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.

بیشتر بخوانید   دو تخت به بخش دیالیز بیمارستان امام علی(ع) سرایان افزوده شد

وی افزود: مسوولیت جدیدی که امروز برعهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور مایه برکت است، دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از بیانات شما بهره‌مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها