نذر سلامت خادمان هیئت جان نثاران در بیرجند

عضو هیئت امنای هیئت جانثاران بیرجند گفت: ۱.۵ میلیارد ریال از نذورات مردمی طی ایام محرم برای کمک به بخش سلامت اختصاص داده شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام شهاب عضو هیئت امنای هیئت جان نثاران بیرجند در خصوص اقدام خیرخواهانه این هیئت مذهبی که در ایام محرم نذورات و کمک‌های مردمی را صرف کمک به بیماران کرونایی کرده است، گفت: امسال با توجه به شرایطی که در کشور رخ داد، قبل از ایام محرم تصمیم گرفتیم که نذورات جمع آوری شده را صرف حوزه سلامت استان به ویژه بیماران کرونایی کنیم.

او با بیان اینکه استقبال خوبی توسط مردم در این زمینه به عمل آمد، افزود: در این راستا ۱.۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت کمک شد.

حجت الاسلام شهاب عنوان کرد: از محل این کمک‌ها ۴ تخت ویژه آی سی یو و یک دستگاه لارنگوسکوپ برای بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند خریداری شده است.

عضو هیئت امنای هیئت جان نثاران بیرجند بیان کرد: ارزش این کار بیشتر از این جهت است که فهم درست از دینداری و عزاداری درمیان ما پیدا شود.

حجت الاسلام شهاب ادامه داد: سوق دادن این کمک‌ها به سمت این جریان، کار زیبایی است که هم به فرهنگ سازی و هم به دینداری ما کمک می‌کند و همه این‌ها قدم گذاشتن در راه خداوند متعال و امام حسین (ع) است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راهداری خراسان جنوبی به کمک مناطق سیل زده سیستان شتافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها