مجتمع فولاد قاین به قطب فولاد شرق کشور تبدیل می‌شود

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع در حال ساخت فولاد قاین یکی از بزرگترین طرح‌های صنعتی کشور است که ظرفیت تبدیل شدن به قطب فولاد شرق کشور را دارد.

به گزارش “پیام خاوران” اسحاقی اظهار داشت : مرحله نخست مجتمع فولاد قاین که شامل واحد فولاد اسفنجی است تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد که می‌تواند بخشی از نیاز کشور را تأمین کند.

وی افزود: با راه اندازی کامل این مجتمع بزرگ حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند و ۵ هزار راننده کامیون و تریلر هم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از استاندار خراسان جنوبی برای به نتیجه رسیدن راه اندازی این مجتمع تشکر کرد و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تولیدات مجتمع فولاد قاین از استان خارج نشود و برای جوانان منطقه شغل ایجاد کند و صنایع پایین دست مجتمع هم منتفع شوند.

اسحاقی با بیان اینکه چشم انداز ۱۴۱۴ را برای حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه تدوین کرده ایم تصریح کرد: در این چشم انداز برنامه ریزی کرده ایم که مجتمع فولاد قاین به قطب صنعتی منطقه و شرق کشور تبدیل و شمش، هیدرو کربن و آهن اسفنجی در مجتمع تولید شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیگیری مصوبات در سفر استاندار خراسان جنوبی به زیرکوه/تاکید در اجرای پروژه‌های عمرانی زیرکوه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها